Dekra ISO 9001
Medal Komisji Edukacji Narodowej

Szkolenia OnLine - Webinary

1. Zdalna szkoła: Gry i grywalizacja w edukacji (ze szczególnym uwzględnieniem kształcenia na odległość)

Adresaci szkolenia: nauczyciele szkoły podstawowej (klasy IV – VIII)

Prowadzący: Andrzej Peć

Forma: webinarium

Ramowy program:

  1. Gry i zabawy w życiu człowieka
  2. Podział gier i ich funkcje edukacyjne
  3. Rola motywacji w procesie uczenia się
  4. Wprowadzenie w projektowanie  gier edukacyjnych (m. in. mechanika, logika rozgrywki, tworzenie scenariusza)
  5. Propozycja  gier (nie tylko edukacyjnych) do wykorzystania w kształceniu na odległość
  6. Gry cyfrowe: szanse i zagrożenia
  7. Grywalizacja: definicje, założenia i mechanizmy
  8. Grywalizacja w edukacji: czyli od zadań po fabułę

 _________________

2. Zdalna szkoła: Gry i grywalizacja w edukacji wczesnoszkolnej

Adresaci szkolenia: nauczyciele edukacji wczesnoszkolnej

Prowadzący: Andrzej Peć

Forma: webinarium

Ramowy program:

  1. Od zabawy do gry
  2. Podział gier i ich funkcje edukacyjne
  3. Rola motywacji w procesie uczenia się
  4. Wprowadzenie w projektowanie  gier edukacyjnych (m. in. mechanika, logika rozgrywki, tworzenie scenariusza)
  5. Propozycja  gier (nie tylko edukacyjnych) do wykorzystania w kształceniu na odległość
  6. Grywalizacja: definicje, założenia i mechanizmy
  7. Grywalizacja w edukacji wczesnoszkolnej: czyli od zadań po fabułę

 _________________

3. Uczę zdalnie, czyli narzędziownik nauczyciela 

Adresaci szkolenia: nauczyciele szkoły podstawowej (klasy IV – VIII)

Prowadzący: Andrzej Peć

 

Forma: webinarium

Ramowy program:

  1. Zdalne kształcenie – zdalna szkoła
  2. Czy liczy się tylko sprzęt?
  3. Edukacyjne Zasoby w sieci Internet
  4. Budujemy narzędziownik do pracy zdalnej

Forma stanowi pierwszą cześć cyklu, którego kolejne szkolenia  sprofilowane będą na  konkretne narzędzia (w oparciu o zdiagnozowane potrzeby nauczycieli)

 

 _________________

4. Uczę zdalnie, czyli narzędziownik nauczyciela  edukacji wczesnoszkolnej

Adresaci szkolenia: nauczyciele edukacji wczesnoszkolnej

Prowadzący: Andrzej Peć

Forma: webinarium

Ramowy program:

  1. Zdalne kształcenie – zdalna szkoła
  2. Umiejętności cyfrowe uczniów w wieku wczesnoszkolnym
  3. Edukacyjne Zasoby w sieci Internet
  4. Budujemy narzędziownik do pracy zdalnej

Forma stanowi pierwszą cześć cyklu, którego kolejne szkolenia  sprofilowane będą na  konkretne narzędzia (w oparciu o zdiagnozowane potrzeby nauczycieli)

 

 _________________

5. Cyberbezpieczeństwo w edukacji na odległość

Adresaci szkolenia: nauczyciele szkoły podstawowej

Prowadzący: Andrzej Peć

Forma: webinarium

Ramowy program:

  1. Edukacja zdalna szanse i zagrożenia
  2. Ochrona danych osobowych w sieci
  3. Bezpieczna komunikacja
  4. Portale społecznościowe
  5. Otwarte Zasoby Edukacyjne
  6. Gry cyfrowe
  7. Cyberbezpieczni czyli co rodzic wiedzieć powinien

 _________________

6. Zdalne Przedszkole, czyli o organizowaniu działań w domu wspomagających rozwój dziecka

Adresaci szkolenia: nauczyciele wychowania przedszkolnego

Prowadzący: Andrzej Peć

Forma: webinarium

Ramowy program:

  1. Przedszkole na odległość: wyzwania i  bariery
  2. Komunikacja z rodzicem
  3. Akademia rodzica czyli o potrzebie edukacji pedagogicznej rodziców
  4. Zasoby sieci Interent  (wybrane aplikacje, serwisy i portale)
  5. Tworzenie sytuacji edukacyjnych w domu
  6. Wykorzystanie gier

 

 _________________

7. Zdalne Przedszkole, czyli o organizowaniu działań w domu wspomagających rozwój intelektualny dziecka (ze szczególnym uwzględnieniem edukacji matematycznej)  

Adresaci szkolenia: nauczyciele wychowania przedszkolnego

Prowadzący: Andrzej Peć

Forma: webinarium

Ramowy program:

  1. Wspomaganie rozwoju intelektualnego dziecka w czasie pandemii
  2. Umiejętności prematematyczne dziecka
  3. Doświadczanie matematyki, czyli o organizowaniu sytuacji edukacyjnych w domu
  4. Wykorzystanie gier

 

 

 O prowadzącym:

 

Andrzej Peć – pedagog, trener, edukator, konsultant metodyczny, ekspert firmy technologicznej, która tworzy interaktywne pomoce dydaktyczne i rozwiązania dla edukacji; doświadczony szkoleniowiec w zakresie innowacyjnych metod nauczania z wykorzystaniem nowoczesnych technologii i zasobów Internetu; współautor programów rozwijających kompetencje kluczowe dzieci i młodzieży za pomocą multimediów i urządzeń cyfrowych, m.in. „Cybernauci – kompleksowy projekt kształtowania bezpiecznych zachowań w sieci”, "Grywalizacja w edukacji i biznesie", "Tu#programujemMY2", „Twórczy Nauczyciel – Twórcza Edukacja”, „Programowanie dla najmłodszych” i „Funkodowanie, czyli jak rozwijać kompetencje matematyczne, społeczne i inne za pomocą nóg, rąk i nie tylko”; twórca i zarządzający internetową platformą edukacyjną Eduskrypt; członek zespołu nominowanego do WORLD SUMMITAWARD 2007 za najlepszy projekt e-learningowy w Polsce, współautor projektu P21 – Twórcze Przedszkole XXI w.; uczestnik międzynarodowych projektów edukacyjnych, badawczych i kulturowych, m.in. USA, Szwecja, Słowenia; autor wielu publikacji z zakresu edukacji kulturowej i informatycznej.